Comarch ERP Optima:
-
Dla małych i średnich firm handlowych i usługowych,
-
Specjalny moduł do obsługi sprzedaży detalicznej - Comarch ERP
Optima Detal,
-
Fakturowanie i obsługa magazynu,
-
Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych,
-
Współpraca z narzędziami sprzedaży w internecie - e-Sklep24,
iMall24.
-
Zarządzanie kontaktami z klientami oraz planowanie działań w module
Comarch ERP Optima CRM.
Co wyróżnia ERP Optimę od konkurencji?
Darmowa sprzedaż w Internecie dla każdego klienta – uruchomienie
sprzedaży internetowej jeszcze nigdy nie było tak proste. Klienci
korzystający z systemów Comarch EPR XL, Comarch ERP Altum oraz Comarch
ERP Optima mogą udostępniać swoją ofertę towarową do sprzedaży w sieci
za pośrednictwem potralu iMall24.pl. Usługa jest bezpłatna, a jej
uruchomienie nie wymaga zaawansowanej wiedzy informatycznej.
Sklep internetowy zintegrowany z systemem do zarządzania – elastyczne
narzędzie dotarcia do grupy docelowej 17,2 mln internautów w Polsce.
Rozwiązanie Comarch ERP
e-Sklep udostępnia
zróżnicowene formy prezentacji oferty, a automatyczna komunikacja w obu
kierunkach na linii sklep internetowy-system ERP ogranicza działania
związane z prowadzeniem sklepu do minimum.
Wsparcie sprzedaży u klienta i w każdym innym miejscu – dynamicznie
rozwijająca się oferta Comarch ERP Rozwiązania mobilne pozwala
realizować działania handlowe poza biurem, np. podczas wizyt u klientów.
Możliwości Comarch ERP Mobilny Sprzedawca wykraczają poza ofertowanie
czy przyjmowanie zamówień, pozwalając m.in. na weryfikację ekspozycji
towarów czy monitoring oferty i cen konkurencji.
Platforma do internetowej współpracy z kontrahentami – narzędzie
pozwalające wzmacniać relacje ze stałymi odbiorcami, a jednocześnie
przenosić na nich część zadań dotychczas realizowanych przez
pracowników. Comarch ERP
Pulpit Kontrahenta współpracuje
z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, i pozwala m.in. na
internetowe składanie zamówień, sprawdzanie stanu zamówień, zgłoszeń
reklamacyjnych czy płatności.
|
|
|
|